شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره ذیل دستورات رهبر حرکت می‌‌کند

حجت‌الاسلام قربانی مهم‌ترین قله شورای هماهنگی را برگزاری حماسه ۹ دی دانست و گفت: سعی بر آن شده این مراسم همه ساله با شکوه فراوانی برگزار شود و از افتخارات ما این است که رضایت مقام معظم رهبری را کسب کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام علی‌رضا قربانی» ظهر امروز (سه‌شنبه 14 مرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه که به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از راه‌اندازی به فرمان امام خمینی (ره) همواره در برپایی مراسم ملی و مذهبی فعال بوده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: مهم‌ترین قله شورای هماهنگی برگزاری حماسه 9 دی است که سعی شده این مراسم همه ساله با شکوه فراوانی برگزار شود و از افتخارات ما این است که رضایت مقام معظم رهبری را کسب کرده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در ذیل دستورات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند افزود: این جلسه به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری برگزار شده است.

 

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های خوزستان نیروی داوطلب فعال در حال انجام وظیفه است یاد آور شد: یکی از عمده مشکلات ما نبود سیستم صوتی ثابت و یکپارچه است و اکنون در آستانه عید غدیرخم به تمامی شورای هماهنگی از نظر سیستم صوتی به هیئت‌ها و مواکب کمک می‌کند.

 

کد خبر 957038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha