پویش «جامعه کبیره می‌خوانیم» در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

حسین پور از برگزاری پویش فرهنگی «جامعه کبیره می‌خوانیم» در سطح کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این پویش با هدف ترويج معارف اهل بيت (ع) به‌ صورت مجازی و حضوری و با رعايت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌‌شود.

«محمدتقی حسین پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این پویش با هدف ترويج معارف گرانقدر اهل بيت (ع) با محور زيارت جامعه کبيره در سطح استان به‌ صورت مجازی و حضوری و با رعايت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌‌شود.

 

مدير کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) منظریه شهرکرد ادامه داد: همه مساجد و اداراتی که نماز جماعت را با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار می کنند می توانند نسبت به قرائت فرازهايی از اين زيارت و پوشش آن در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اينستاگرام به ‌صورت زنده اقدام کنند.

 

وی ابراز کرد: همچنین مداحان و سخنرانان می‌توانند در محل کار، منزل و يا مساجد با قرائت زيارت جامعه کبيره و بيان معارف اين زيارت و انعکاس آن در فضای مجازی و کانال‌ها و گروه‌های مرتبط با اين پويش، در ترويج اين حرکت فرهنگی سهيم شوند.

 

حسین پور تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز جمعه ۲۴ مرداد با قرائت فردی يا خانوادگی زيارت جامعه کبيره در منازل، مساجد و ادارات و اهدای ثواب آن به محضر امام هادی (ع) در اين پويش شرکت کنند و عکس و فيلم آن را در کانال‌ها و گروه‌های مجازی مرتبط با اين پويش منعکس کنند.

 

مدير کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) منظریه شهرکرد گفت: در کنار اين پويش، يک مسابقه غيرحضوری آشنايی با متن و مفاهيم زيارت جامعه کبيره ويژه عموم مخاطبان ۱۵ سال به بالا طراحی شده است.

 

 

وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پيام‌ رسان ايتا و سروش به نشانی ziyarat_jamiah_kabirah و farhangi_chb  @ و یا به پیام رسان تلگرام به نشانی t.me/jdfarhangichb مراجعه کنند.

 

خاطرنشان می شود: اين پويش با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با مشارکت جهاد دانشگاهی و تعدادی از نهادهای فرهنگی و مردمی استان برگزار می شود.

 

کد خبر 957226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha