اجرای پویش مردمی «باران رحمت ۴» در دهه امامت و ولایت

فدایی با اشاره به اجرای پویش مردمی «باران رحمت ۴» گفت: این پویش از عید قربان تا غدیر به منظور کمک رسانی به ۵۰۰ خانواده نیازمند آبرومند برپا شده است.

«علی اکبر فدایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به راه اندازی پویش «باران رحمت4» به مناسبت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: این پویش به منظور کمک رسانی به 500 خانواده نیازمند آبرومند در ماه ذی الحجه راه اندازی شده است که بر این اساس این پویش 300 هزار تومان کمک نقدی و نیز سبد ارزاق به این افراد اهدا می شود.

 

عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران بیان کرد:  پویش  مردمی«باران رحمت» سالیان سال است که در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان انجام و بر اساس این پویش به خانواده های نیازمند تحت پوشش هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران، بسته های غذایی  توزیع می شود، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و نیز مشکلات اقتصادی که بسیاری از خانواده ها با آن مواجه هستند، قرار است، این بسته های غذایی و نیز کمک های نقدی در مناسبت ها هم توزیع شود، تا در ر استای تاکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند که  «خدمت مومنانه ای که در آستانه ماه رمضان شروع شد، باید رشد پیدا کند و سعی بشود، نیازمندان از قلم نیفتد،» عمل کنیم.

 

فدایی ادامه داد: علاقه مندانی که تمایل به شرکت در پویش «باران رحمت4» دارند، می توانند کمک های خود را به شماره حساب 6104337859191270 ارسال و در این امر خیر مشارکت کنند.

 

عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران تصریح کرد: در مرحله اول پویش باران رحمت1 به 213 نیازمند آبرومند، در مرحله ۲ به 313 نیازمند و در مرحله 3 که همزمان با ماه مبارک رمضان بود به یک هزار خانواده کمک رسانی صورت گرفت و در دهه امامت و ولایت قرار است به 500 خانواده کمک رسانی انجام شود.

 

فدایی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت رزمندگان اسلام در غرب تهران که برنامه های خود را در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان آزادی برگزار می کند، در حوادث ناگوار همچون سیل و زلزله و کمک به بازسازی عتبات عالیات پیشتاز بوده و 27 سال است برنامه های ایام محرم و صفر و ماه مبارک رمضان آن به عنوان یکی از محافل مورد توجه جوانان شناخته می شود.

 

کد خبر 957270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha