تکریم نخبه قرآنی کانون سالار شهیدان در طرح ملی سه شنبه های تکریم

طاهری گفت: در ششمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم، از سجاد احسانی نژاد نخبه قرآنی عضو کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد با حضور فرمانده بسیج و نماینده هیئت امنا مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد تجلیل شد.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در ششمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم که با حضور فرمانده بسیج و نماینده هیئت امنا مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد، از سجاد احسانی نژاد نخبه قرآنی عضو کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان تجلیل شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد بابیان اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم از دهه کرامت آغاز شده است افزود: هر هفته در روزهای سه شنبه یک نفر از فعالان کانون با حضور جمعی از مسئولین مسجد تکریم می شود.

 

وی تصریح کرد: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و همکاری در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری یکی از اهداف برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد است.

 

طاهری تصریح کرد: نفرات برتر در حوزه های فرهنگی و قرآنی به عنوان الگو برای جوانان تازه وارد نیز محسوب می شوند که باید دانش خود را به این عزیزان آموزش دهند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: از اسفند سال گذشته که برنامه های تجمعی به خاطر شیوع ویروس کرونا در مساجد لغو شده است همه این فعالیت ها در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

 

خاطرنشان می شود: اجرای طرح «صد ثانیه با قرآن»، جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و پخش زنده در شبکه های اجتماعی، برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی مسجد و معابر، برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام رضا (ع) و زندگی» از جمله برنامه های است که توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شده است.

 

کد خبر 957340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha