اهدای خون جمعی از کارکنان شوراهای حل اختلاف و تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با اجرای مرحله دوم طرح رزمایش مومنانه این بار کارکنان شوراهای حل اختلاف و تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان با اهدای نذر خون به این طرح پیوستند.

حجت الاسلام حمید رضا بندانی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، مرحله دوم این رزمایش با اجرای طرح نذر خون در شرایط بحرانی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا همزمان با ایام دهه کرامت و امامت توسط کارکنان شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی افزود: در این طرح تعدادی از کارکنان شوراهای حل اختلاف و تعزیرات حکوکتی سیستان و بلوچستان به میدان آمدند تا با نذرخون یار و همراه بیماران نیازمند باشند.

بندانی ادامه داد: همچنین در اجرای مرحله اول رزمایش مومنانه اعضای شوراهای حل اختلاف به گونه ای دیگر در این رزمایش شرکت کردند  در اوج  شیوع ویروس کرونا در کشور، اعضای شورای حل اختلاف استان همچنان پای کار بودند و برای سازش و حل و فصل اختلاف موجود در پرونده های ارجاعی، همتی مضاعف از خود نشان دادند به گونه ای که در سه ماهه ابتدای امسال در اوج مقابله و مبارزه با ویروس کرونا 50 نفر زندانی توسط اعضای شورای حل اختلاف شعب زندان ها از زندان آزاد شده اند.

وی بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته عملیات خون گیری از علاقمندان شرکت در طرح مومنانه در قالب نذر خون، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

گفتنی است: این طرح با همکاری اداره فرهنگی و بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف و اداره کل تعزیرات حکومتی استان صورت گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 957393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha