۲ نوجوان قربانی نزاع دسته جمعی در زاهدان شدند

فرمانده انتظامي شهرستان زاهدان گفت: در جریان نزاع دسته جمعی چند نفر از اوباش در منطقه «شیرآباد» شهر زاهدان ۲ نوجوان ۱۱ و ۱۳ ساله مجروح که یکی از آنان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

حمیدرضا اکبری  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در تشريح جزئیات اين خبر گفت: ساعات پایانی بامداد شب گذشته یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان خاتم انبیاء شهر زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی برای به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه و بررسی های به عمل آمده مشخص شد چند جوان اوباش در پی اختلافات قبلی و کُری خوانی در منطقه شیرآباد با هم درگیر که در همین حین یکی از آنان با یک قبضه سلاح کمرشکن ساچمه ای شلیک که 2 نوجوان 11 و 13 ساله که از روی کنجکاوی در حاشیه خیابان نظاره گر نزاع بودند مجروح که متأسفانه یک نفر در حین انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده ناشی از ساچمه های گلوله به ناحیه سر و صورت فوت می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری 13 با همکای کارآگاهان اداره مبارزه با جارئم جنایی پلیس آگاهی استان پس از بررسی اظهارات شاهدان عینی ماجرا تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و در کمتر از 2 ساعت از شروع ماجرا مخفیگاه ضارب را یکی از خیابان های همان محدوده شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش اسلحه کمر شکن را کشف کردند.

اکبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عاملان این نزاع دسته جمعی خاطر نشان کرد: متهم به قتل که جوانی 28 ساله است پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی تاکید کرد: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش كرده و به هيچ فردي اجازه نخواهد داد با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كند.

انتهای پیام/

کد خبر 957407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha