۲۶ هزار ساعت آموزش در ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد

ریزانه گفت: سال گذشته ۲۶ هزار ساعت آموزش به‌منظور توانمندی کارکنان ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جلال ریزانه» معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز(چهارشنبه، ۱۵ مرداد) در سفر به گیلان از خبرگزاری شبستان و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بازدید کرد.

 

ریزانه در این بازدید به تشریح برنامههای اداری، مالی و رفاهی ستاد هماهنگی کانونهای مساجد کشور پرداخت.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد عالی هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور درباره قراردادهای کارکنان در سال جدید نیز سخن گفت و افزود: برنامه‌های رفاهی نيروهای ستاد کانون‌های مساجد سراسر کشور حمایت می‌شود.

 

وی ارتقا هر سازمان را در گروی نیروی انسانی کارآمد و ماهر دانست و اعلام کرد: در این راستا دوره‌های آموزشی برای ارتقا مهارت کارکنان طی سال گذشته برگزار شد و امسال نیز تداوم دارد.

 

ریزانه تاکید کرد: سال گذشته ۲۶ هزار ساعت آموزش در ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به‌منظور توانمندی کارکنان این ستاد برگزار شد.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی  کانون‌های مساجد کشور به سوالات مطرح شده از سوی کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در خصوص حمایت از کانون ها و سیاستگذاری‌های موجود در این حوزه پاسخ داد.

 

 

کد خبر 957436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha