کارگاه نیم ضریح صحن حضرت زهرا(س) به مناسبت عید غدیر خم تجهیز و راه اندازی می شود

شکری با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در جهت معرفت افزایی نسبت به عتبات عالیات گفت: کارگاه نیم ضریح صحن حضرت زهرا(س) در محمدشهر کرج به مناسبت عید غدیر خم تجهیز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « شکری» طی نشست صمیمانه با اصحاب رسانه که چهارشنبه 15 مرداد در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد گفت: واقعه دردناک و فاجعه عظیم در بیروت لبنان تکرار ظل و جنایات در حق مسلمانان است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز افزود: کارگاه نیم ضریح صحن حضرت زهرا(س) در محمدشهر کرج به مناسبت عید غدیر خم تجهیز و راه اندازی می شود و این برگی از افتخار مردم البرز است.

وی ادامه داد: رزمایش مواسات و مهربانی و کمک مومنانه برای افراد آسیب دیده از کرونا یکی از اهداف و برنامه های ستاد عتبات عالیات البرز است.

وی با اشاره به هماهنگی و همراهی موکب های اربعین در جهت خدمت رسانی در قالب رزمایش مومنانه مطرح کرد: جمع موکب های اربعین خود را آماده خدمت رسانی به افراد آسیب دیده از کرونا کرده اند.

شکری مطرح کرد: سال گذشته شهید سردار سلیمانی که بنیانگذار ستاد عتبات عالیات در سال 81 بودند، تأکید کردند که تلاش کنید تا پروژه هایی که در عراق در حال انجام است به سرانجام برسد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز با اشاره به اینکه نذورات و هدایای مردم در دل مشکلات زمینه ساخت پروژه های عتبات عالیات است مطرح کرد: کارگاه نیم ضریح صحن حضرت زهرا(س) در محمدشهر کرج به مناسبت عید غدیر خم راه اندازی می شود و این مطلب با توجه به مهر و ایمان مردم محمدشهر نسبت به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها است.

گفتنی است طی این آئین از برگزیدگان مسابقه جهادگران بی نشان تجلیل و از اصحاب رسانه استان نیز تقدیر و تجلیل شد. 

 

کد خبر 957546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha