نگاه شورای پنجم در مسیر توسعه شهر  رشت است

رمضانپور گفت: نگاه همه اعضای شورای شهر در مسیر توسعه رشت است اما در اجرای سیاستگذاری ها با مشکلات مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد رمضانپور نرگسی» در ابتدای نخستین جلسه سال پایانی فعالیت شورای پنجم که عصر امروز(چهارشنبه، ۱۵ مرداد) با اشاره به فعالیت این شورا در سه سال گذشته اظهار کرد: مطمئنا همه اعضا طی سه سال گذشته، مسیر سختی را پشت سر گذاشته اند.


رییس شورای شهر رشت افزود: نگاه شورای پنجم در مسیر توسعه شهر است و سیاستگذاری های قابل توجهی طی سه سال گذشته صورت گرفته است.


وی تصریح کرد: اگرچه در اجرای سیاستگذاری ها برای پیشرفت و توسعه شهر، با مشکلات مواجه هستیم اما باید ضعف ها را به نقاط قوت تبدیل کنیم و امور شهر را پیش ببریم.


در ادامه یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورا، ۲ فوریت لایحه شهرداری مبنی بر بخشودگی اجاره اماکن واگذارشده به بخش خصوصی در طول دوره تعطیلی ویروس کرونا مطرح شد.



«اسماعیل حاجی پور» در مخالفت با دوفوریت این لایحه گفت: در دوران تعطیلی که بر اثر شیوع بحران کرونا رخ داد، برخی مشاغل به دستور ستاد کرونا تعطیل بودند اما برخی دیگر به کسب و کار خود ادامه دادند.

 

عضو شورا افزود: منصفانه نیست که این بخشودگی به همه  مشاغل و اماکن اجاره ای شهرداری تعلق گیرد بلکه باید تفکیک مشاغل صورت گیرد و سپس لایحه به شورا ارسال شود.


«یهراد ذاکری» هم با تایید این سخنان تصریح کرد: فهرست کردن مشاغل و بررسی شرایط فعالیت آن ها برای مشمول بخشودگی قرار گرفتن، می تواند منجر به اجرای عدالت در این موضوع شود.


این عضو شورا تاکید کرد: این بررسی می تواند در کمیسیون های تخصصی به درستی انجام گیرد.


با این سخنان، دو فوریت لایحه رای نیاورد و با یک فوریت آن برای ارجاع به کمیسیون های تخصصی شورا موافقت شد.

کد خبر 957578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha