مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود

خنجری گفت: مراسم عزاداری ماه محرم به عنوان یکی از مطالبات مردمی با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، «هادی خنجری»، شامگاه چهارشنبه(15 مرداد) در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی با تبریک دهه ولایت و امامت گفت: در کمک های مومنانه خدمات مختلفی انجام شد و در حال انجام است و در دهه ولایت و امامت، این کمک ها با قوت بیشتری در حال انجام است.

 

فرماندار بهشهر افزود: در بخش کرونا شرایط خوبی نداریم و باید تلاش شود تا به وضعیت سفید برسیم.

 

وی با بیان اینکه بخش درمان با مجاهدت های شبانه روزی خدمات مختلفی انجام داد، اظهار کرد: با همه ظرفیت‌ها از این دوستان حمایت می کنیم و مهمترین حمایت، مدیریت مقابله با ویروس کروناست.

 

خنجری گفت: در چارچوب رعایت پروتکل بهداشتی حرکت خواهیم کرد و با توجه به در پیش بودن ماه محرم، برای عزاداری امام حسین(ع) با رعایت پروتکل بهداشتی آماده می شویم.

 

وی افزود: عزاداری امام حسین(ع) و یارانش با مدیریت در بخش جلوگیری از شیوع کرونا برگزار خواهد شد و براساس دستورالعمل ستاد کرونا کشور و استان عمل خواهیم کرد و ضمن برگزاری محرم، تلاش داریم تا سلامت مردم حفظ شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال ماه محرم همزمان با شیوع ویروس کروناست و در تابستان هم واقع شده است، با توجه به شرایط آب و هوایی از ظرفیت فضاهای باز استفاده کرده و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی مراسم های محرم برگزار شود.

 

خنجری در پایان افزود: مردم با مشارکت در همایش همدلی می توانند نذورات خود را به دست اقشار ضعیف جامعه برسانند که باید با رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ظرفیت گروه های جهادی، نذورات خود را درب منازل به دست افراد برسانند.

کد خبر 957592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha