شورای پنجم تعاملات خوبی با جهاد دانشگاهی داشته است

حیدری گفت: شورای پنجم و مدیریت شهری مشهد تعاملات خوبی با جهاد دانشگاهی داشته و از ظرفیت ‌های این مجموعه بهره برده‌ایم؛ ظرفیت‌های بیشتری وجود دارد که می‌توان آنها را فعال کرد و خروجی آن را در خدمت مردم قرارداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا حیدری» در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی و تقدیر از جهادگران نمونه کشوری با اشاره به سابقه فعالیت ۷ساله خود در این مجموعه، اظهارکرد: بخشی از تجربه مدیریتی و آموخته های خود را مدیون همین دوره خدمتی هستم و جهاد را همچون کلاس درس می‌دانم.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه نگاه هوشمندانه مدیران وقت جهاد دانشگاهی، تغییر و تحولات بسیاری را در این مجموعه ایجاد کرد و ادبیات آن، این روزها در دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی کشور مطرح است، گفت: همین برنامه‌ها و تحولاتی که پیش‌بینی و روی آن تمرکز شد، جهاد را تثبیت و ماندگار کرد و از همه مهمتر این که جهاد دانشگاهی را از افتادن در ورطه یک سازمان اداری نجات داد و موجب پویایی، تغییر و تحول شد.

 

حیدری خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که این تلاش‌ها همچنان ادامه یافته و در دوران سخت و تلاطم‌های مختلف، آنچه جهاد دانشگاهی را حفظ کرده و استوار و پابرجا نگه‌داشته، سرمایه انسانی مجموعه بوده است؛ نیروی انسانی باتعصب که با غیرت، همیت و تعلق خاطر سازمانی کارها را پیش‌ می‌برد.

 

وی با اشاره به هوشمندی‌های مدیریتی جهاد دانشگاهی مشهد، گفت: شورای پنجم و مدیریت شهری مشهد تعاملات خوبی با جهاد دانشگاهی داشته و از ظرفیت ‌های این مجموعه بهره برده‌ایم؛ ظرفیت‌های بیشتری وجود دارد که می‌توان آنها را فعال کرد و خروجی آن را در خدمت مردم قرارداد.

کد خبر 957599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha