اقامه نماز جمعه جهرم بعد از چند هفته تعطیلی

حجت الاسلام دستداده گفت: نمازجمعه جهرم که به سبب وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان تعطیل شده بود، فردا جمعه ۱۷ مردادماه اقامه می شود.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه نمازجمعه 17 مردادماه در جهرم اقامه می شود، گفت: به سبب قرار گرفتن جهرم در وضعیت قرمز در شیوع بیماری «کرونا»، اقامه نمازجمعه در این شهر لغو شده بود که خبر آن نیز از سوی رسانه ها اعلام شد.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم افزود: با توجه تغییر وضعیت شهرستان در روزهای اخیر و ابلاغ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس و همچنین تعیین تکلیف موضوع از سوی مراجع ذی صلاح تصمیم بر این شد تا ضمن رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نماز جمعه در جهرم اقامه شود.

 

وی با اشاره به اینکه آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه فردا جمعه 17 مردادماه با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شود، عنوان کرد: از نمازگزاران درخواست داریم با استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی زمینه برگزاری بدون خطر این فریضه دینی را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام دستداده با قدردانی از عوامل ستاد برگزاری نمازجمعه جهرم در فراهم سازی محیط برای اقامه هر چه بهتر برگزار شدن این فریضه عبادی و سیاسی، خاطرنشان کرد: زمینه برای برگزار شدن نماز جمعه با رعایت تمام جوانب بهداشتی مورد تاکید مسئولان به ویژه امام جمعه جهرم بوده و از نمازگزاران نیز تقاضا داریم در این زمینه با اعضای ستاد نماز جمعه همکاری کنند.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم در پایان از عموم مردم و شهروندان برای حضور در نمازجمعه 17 مردادماه دعوت به عمل آورد.

کد خبر 957632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha