رییس کل دادگستری استان کرمان با خبرنگاران خبرگزاری شبستان دیدار و گفتگو کرد

رییس کل دادگستری استان کرمان در آستانه روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان استان کرمان با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

ویبه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یدالله موحد، پنجشنبه(16 مرداد) در آستانه روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان استان کرمان با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

 

رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن تبریک فرا رسیدن عیدسعید غدیر خم و روز خبرنگار، از همراهی و همکاری خبرگزاری شبستان با دستگاه قضا قدردانی کرد و با گرامیداشت یاد شهید صارمی گفت: در سالروز شهادت ایشان فرصتی برای قدردانی مدیران و مردم از مجاهدت های جامعه رسانه ای فراهم می کند و همچنین باب گفتگو و همکاری جدیدی می شود باز کرد.

 

وی ادامه داد: دستگاه قضا در کلان آن و آیت الله رییسی به عنوان رییس قوه و نیز در بدنه قوه سخت معتقدند بر اینکه ظرفیت رسانه ای به ویژه رسانه های جمعی ظرفیت عظیمی است که اگر به خوبی به آن توجه شود می تواند ارتباط با مردم و نهادهای مدنی را تا حدود زیادی بهبود ببخشد و ارتباط خوبی برقرار کند.

 

 

موحد خاطرنشان کرد: بر اساس همین رویکرد و هم مرکز رسانه قوه توجه ویژه ای به اصحاب رسانه دارد و تأکید به مدیران میانی نیز این است که این ارتباط با اصحاب رسانه تقویت شود و در استان کرمان هم سعی شده این ارتباط برقرار شود اما در سال جاری موضوع مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

 

 

در این دیدار طاهره بادامچی، مدیردفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان کرمان از حضور رییس کل دادگستری و مجموعه روابط عمومی این دستگاه برای پاسداشت روز خبرنگار قدردانی کرد و با ارائه گزارشی از فعالیت های این رسانه در حوزه های دین، فرهنگ و اندیشه تصریح کرد: طرح«هر مسجد یک حقوقدان» از جمله ظرفیت هایی است که همکاری دو جانبه دستگاه قضا و خبرگزاری شبستان را تقویت می کند. 

 

 

 

 

کد خبر 957666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha