تیزبینی و اقدام هوشمندانه از ویژگی‌های مهم بچه‌های مساجد  است

فرهمندپور با بیان اینکه مساجد کارخانه انسان‌سازی هستند گفت: حرکات جهادی که اخیرا به وفور شاهد آنان هستیم نشانه تبلور دوباره مسجد است و این نشان‌دهنده تیزبین اعضای مساجد نسبت به اوضاع زمانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمند‌پور» امروز (پنج‌شنبه ۱۶ مرداد) در دیدار با اعضای کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول، ضمن خوش‌آمد گویی و قدردانی از فعالیت‌ها و عملکرد این کانون اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم بچه‌های مسجد، جلسات قرآن و بسیج، تیزبین بودن و هوشمندانه عمل کردن آنان است.

 

سرپرست فرمانداری دزفول با بیان اینکه حرکات جهادی که اخیرا به وفور شاهد آنان هستیم نشانه تبلور دوباره مسجد است افزود: ظرفیت لازم در جامعه برای پذیرش این امر وجود دارد که باید این موقعیت و دستاورد حفظ شود.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد کارخانه انسان‌سازی هستند اما به شرطی که همه عوامل آن وجود داشته باشد و شما به عنوان مسئولان جلسات نقش تاثیرگزاری در این فرآیند دارید اضافه کرد: مسجد به عنوان پایگاه با اصالت است که باید با زمان نیز حرکت و بتواند مخاطبان خود را جذب کند.

 

فرهمندپور تصریح کرد: امروز فعالیت‌های فرهنگی در مساجد نیازمند برنامه‌ریزی است و باید به منظور حضور قشر جوان و نوجوان برنامه‌های متنوع و به روز داشته باشیم.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های مساجد در زمینه‌های مختلف عنوان کرد: آماده ارائه طرح‌ها و پیشنهادات از سوی فعالان مساجد هستیم.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اذعان داشت: امروز فضای مجازی تاثیرات بسزایی در مطرح کردن اهداف و ایده‌ها دارد که فعالان فرهنگی مساجد نیز  با ایده‌های پرباری در این عرصه ورود کنند.

 

وی بیان کرد: با خوش فکری و ارائه ایده‌های نو و اجرایی کردن آن‌ها در فضای مجازی باید اهداف مساجد به مردم معرفی شوند تا به حفظ تبلور بوجود آمده کمک شود.

 

در این دیدار گزارشی از عملکرد مساجد توسط اعضای کانون جلسات ارائه شد.

 

کد خبر 957741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha