افتتاح ۱۰ خانه هلال در شهر ها و روستاهای شهرستان فراهان

حسینی از افتتاح ۱۰ خانه هلال در شهر ها و روستاهای شهرستان فراهان خبر داد.

«مهدی حسینی» ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر خم به برنامه های هفته دولت توسط این جمعیت اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: به مناسبت هفته دولت 10 خانه هلال در شهر ها و روستاهای شهرستان فراهان توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان افتتاح خواهد شد

 

رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان فراهان افزود: جمعیت هلال احمر برای مشارکت دادن روستائیان در کارهای عام المنفعه وآموزش آنها  برای کار آمدی موثر در زمان رخداد حادثه ها به عنوان نخستین سفیران هلال احمر و لزوم ترویج و گسترش شعار هر خانواده یک امدادگر اقدام به تاسیس 10 خانه هلال در سطح شهرستان همزمان با هفته کرده است.

 

وی با بیان اینکه تاسیس خانه های هلال در سطح محلات شهرها و روستاها، با هدف بهره مندی از مشارکت کلیه افراد متقاضی فعالیت در هلال احمر انجام می شود، ادامه داد: این مهم در راستای حمایت از زندگی و سلامت آحاد افراد جامعه، ارائه آموزشهای امدادی، جذب و سازماندهی اعضا و ارائه خدمات داوطلبی به نیازمندان در شرایط عادی و بحرانی انجام می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی دارد در روستاهای دارای دهیاری و شهرهای دارای شهرداری و فضای فیزیکی و تجهیزات اولیه تامین شده، نسبت به ایجاد خانه های هلال اقدام نماید.

 

رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان فراهان خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان فراهان در این راستا ضمن برگزاری جلسات متعدد با فرماندار، بخشداران، شهرداران و دهیاران، در فاز اول افتتاح خانه هلال در دو شهر تلخاب و خنجین را در دستور کار داشته است.

 

حسینی ادامه داد:علاوه بر آن در  روستاهای ماستر، مجدآباد کهنه، غیاث آباد، تبرته، دستجان، امیرآباد، سلیم آباد و شیرین آباد  نیز خانه هلال تاسیس در شهریور ماه سال جاری به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال های اخیر سه خانه هلال در روستا های فشک، بورقان و کودزر تاسیس شده است، بیان کرد: این خانه های هلال فعالیت های گسترده ای را در راستای آموزش و فعالیت های دیگر داشته اند.

کد خبر 957764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha