گزارشات مردمی سامانه ۱۹۷ زیر ذره بین سردار «شجاع»

سردار شجاع به مطالعه روزانه گزارشات مردمی سامانه ۱۹۷ اشاره کرد و گفت: تلاش می کنم با مطالعه روزانه تماس‌های تلفنی و درخواست های مردمی، از درخواست های آنها آگاه شده و دستورات لازم برای پیگیری برخی از این گزارشات را به موقع صادر کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، در آستانه روز خبرنگار، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با جمعی از مدیران رسانه و خبرنگاران بیرجندی دیدار کرد و از نزدیک شهادت شهید صارمی و فرا رسیدن ۱۷ مرداد را به آنها و خبرنگاران استان تبریک گفت.

 

سردار «مجید شجاع» که به جلسات سال‌های گذشته خود با خبرنگاران رسانه‌های مختلف در روز خبرنگار اشاره‌ کرد، گفت: امسال به دلیل شرایط ویژه جامعه از برگزاری یک جلسه عمومی با حضور خبرنگاران پرهیز شد اما امیدواریم به زودی با نابودی کرونا، دوباره شاهد حضور خبرنگاران در جلسات مختلف استان باشیم.

 

وی از اصحاب رسانه به عنوان پیاده نظام برای حفظ و حراست از جبهه فرهنگی کشور یاد کرد و افزود: احساس امنیت خراسان جنوبی به دلیل ارتباط و تعامل خوب و موثر اهالی رسانه با نیروهای نظامی و انتظامی از یک سو و از دیگر سو، داشتن مردمی متدین و با ایمان است.

 

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: در شرایط کنونی جامعه؛ رهبر معظم انقلاب یکی از مهمترین وظایف مسئولان را تزریق روحیه امید به جامعه و مردم اعلام کرده‌‌اند که این سنگینی وظیفه مهم بر دوش خبرنگاران بیش از دیگران است.

 

وی در ادامه به رصد روزانه گزارشات مردمی سامانه ۱۹۷ هم اشاره کرد و گفت: تلاش می کنم با مطالعه روزانه تماس‌های تلفنی و درخواست های مردمی با سامانه ۱۹۷، از خواسته‌های آنها آگاه شده و دستورات لازم برای پیگیری برخی از این گزارشات را به صورت روزانه صادر کنم.

 

سردار شجاع همچنین از پیشنهاد مدیر خبرگزاری شبستان مبنی بر همراهی خبرنگاران در طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و بازدید از نقاط حساس کویر و مرز استقبال کرد و گفت: این مهم در صورت آمادگی خبرنگاران در دستور کار معاونت اجتماعی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

کد خبر 957766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha