رزمایش های مومنانه، امید در جامعه را بالا می‌برد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین گفت: رزمایش های مومنانه امید در جامعه را بالا و ناامیدی برای دشمنان در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین در حاشبه دومین مرحله از اهدای کمک های مومنانه و رزمایش مواسات به نیازمندان در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در سخنانی اظهار کرد:بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله در خصوص ادامه رزمایش مومنانه در کشور ، مرحله دوم رزمایش را آغاز کردیم و مرحله بعدی در دهه اول  محرم است که  امید است قوی تر برگزار کنیم.

وی افزود: از کمک های ریاست بنیاد مستضعفان کشور تشکر میکنیم و بنابر تصمیمات اتخاذ شده در این مرحله توزیع این کمک ها به سپاه واگذار شده است.

 

فرمانده سپاه ورامین گفت: اطلاعات دریافت کنندگان بروز گردیده است و در مجموع موفق شدیم ۲۱ هزار نفر را شناسایی کنیم که با پالایش این عزیزان  امروز۱۴۰۲۸ مرود توزیع خواهد شد.

 

تاجیک گفت: در شناسایی نیازمندان واجد شرایط  از ائمه جمعه ، ائمه جماعات و کانون های مساجد، حوزه ها و پایگاه های بسیج و مسئولین کمک گرفته شده است.


این مقام مسئول توصیه ای به خیرین و حامیان نیازمندان شهرستان ورامین داشت و تصریح کرد: ما نباید به کمک های خارج از شهرستان اکتفا کنیم و باید از خیرین منطقه و کمک های مومنانه داخل شهرستان هم استفاده کنیم که این با سابقه مردم دیار 15خرداد انتظار به جا می باشد.

وی بیان کرد: در  کشورهای دیگر دنیا هیچ کشوری مانند ایران پای کمک  به مردم خود  نیستند و این فرهنگ بالای کشور اسلامی و نوع دوستی مردم با افتخار ایران اسلامی است که چنین جلوه های زیبایی را بوجود می آورد.

 

سرگرد تاجیک  رزمایش مواسات و همدلی مومنانه را افتخار دانست و گفت: رزمایش های مومنانه امید در جامعه را بالا می‌برد و ناامیدی برای دشمنان در پی خواهد داشت.

 

فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان ورامین اظهار داشت: ۱۸ سری جهیزیه به ارزش بیست میلیون تومان تهیه شده که چهار میلیون و پانصد هزار تومان از زوج های جوان اخذ شده است و در روز عید غدیر خم تحویل این عزیزان داده میشود که در آن چهار قلم اصلی یخچال، ماشین لباسشویی،گاز و جاروبرقی در جمع پانزده جنس قرار دارد.

سرگرد تاجیک در پایان افزود: دو سری جهیزیه به صورت رایگان به دخترانی که مهریه شان ۱۴ سکه است برای ترویج مهریه کمتر زندگی بهتر اهدا خواهد شد.

کد خبر 957790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha