برپایی کارگاه کتابت غدیر در قم

در آستانه عید غدیر خم، کارگاه کتابت غدیر با ارائه آثار هنرمندان قمی، در نگارهانه شهید آوینی قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی مقیمی» امروز (پنجشنبه 16 مرداد) در آیین افتتاح کارگاه کتابت غدیر که با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: در این کارگاه، 60 آثار فاخر اساتید خوشنویسی استان قم به نمایش گذاشته شده که همشهریان می توانند به مدت 10 روز از آن دیدن کنند.
 

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم گفت: استان قم دارای هنرمندان فاخر و ارزشمندی در زمینه خطاطی است و هنرمندان قمی با ارائه آثار فاخر توانسته اند، آثار ارزشمندی را به جای بگذارند.


وی گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، در راستای اعتلای هنر تلاش های گسترده ای انجام داده و با برگزاری نمایشگاه ها و دوره های مختلف در زمینه توسعه این امر مهم می کوشد.


مقیمی گفت: همگان وظیفه داریم پیام رسان غدیر باشیم و یکی از فضاهایی که در این راستا کمک می کند، برگزاری نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی است که با توجه به محدودیت های ایجاد شده به واسطه کرونا، می تواند موثر باشد.


مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم گفت: این فضا به صورت کارگاهی طراحی شده و از این آثار در تبلیغات شهری نیز استفاده خواهیم کرد.
 

شایان ذکر است این کارگاه به مدت 10 روز و از ساعت 8 الی 12 صبح در نگارخانه شهید آوینی واقع در خیابان جمهوری ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای بازدید عموم آماده است.

کد خبر 957843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha