توزیع سبد کالا ویژه اعیاد قربان و غدیر  بین مددجویان کرمانشاهی

رخصی گفت: سبد کالا ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر از ۱۸ مرداد ماه توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، محسن رخصی با بیان اینکه این نهاد به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر سبدهای کالا درمیان خانوارهای نیازمند توزیع می کند گفت: کار توزیع این سبدهای غذایی از هجدهم مرداد ماه آغاز می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به میزان موادغذایی تعیین شده برای هر خانوار مددجو، افزود:سبدهای غذایی خانوارهای سه نفره و بیشتر شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و سه لیتر روغن، سبدهای خانوارهای دو نفره نیز حاوی ۱۰ کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و دو لیتر روغن و همچنین این سبدها برای خانوارهای تک نفره شامل ۵ کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و یک لیتر روغن است.

وی عنوان کرد: سبدهای کالا طی چهار مرحله و در بین تمامی خانوارهای مددجویی که کمک معیشت فروردین ماه را دریافت کرده اند توزیع خواهد شد.

این مسئول گفت: خانوارهای سه نفره به بالا می توانند از روز شنبه هیجدهم مرداد تا روز سه شنبه ۲۸ مرداد، خانوارهای دو نفره از روز چهار شنبه ۲۹ مرداد تا روز شنبه ۸ شهریور، خانوارهای یک نفره نیز از روز یکشنبه ۹ شهریور تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه و خانوارهای ساکن در روستاها از روز پنج شنبه ۲۰ شهریور تا روز یکشنبه ۳۰ شهریور برای دریافت سبدهای کالای حمایتی اقدام کنند.

محسن رخصی عنوان کرد: خانوارهای مددجو برای دریافت سبدکالا با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت می توانند به فروشگاه های رفاه مراجعه کنند.

کد خبر 957865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha