از اجرای طرح «اطعام علوی» ویژه ۳ سه هزار نیازمند تا توزیع ۳۰۰ بسته غذایی به همت مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام ابوالمعالی با اشاره به برپایی کاروان شادی غدیر به همت اهالی و خیران مسجد ثامن‌الائمه(ع)، گفت: به مناسبت عید غدیرخم برای سه هزار نیازمند اطعام علوی و توزیع ۳۰۰ بسته غذایی تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام «سید محمود ابوالمعالی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به توزیع 300 بسته سبد غذایی از سوی مسجد ثامن الائمه(ع) منطقه شمیران نو اظهار کرد: توزیع سبد غذایی به نیازمندان هفتمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی مومنانه است که به مناسبت عید غدیر خم از سوی مسجد ثامن الائمه(ع) انجام می شود.

 

امام جماعت مسجد ثامن الائمه(ع) منطقه شمیران نو بیان کرد: اگر چه شیوع ویروس کرونا محدویت هایی در فعالیت های مسجد ایجاد کرده است اما با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی انجام فعالیت های مذهبی، فرهنگی و مسابقات مختلف فراهم شد.

 

وی به فعالیت های مسجد ثامن الائمه(ع) برای مبارزه با کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا یک هزار ماسک در کارگاههای خانگی تولید و بین نمازگزاران مسجد توزیع شد، ضمن اینکه گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان های پیرامون مسجد هم مورد توجه قرار گرفت.

 

حجت الاسلام ابوالمعالی به برنامه های تدارک دیده شده برای عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: در نظر داریم درشب و روز عید غدیر خم با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برپایی کاروان شادی کنیم و جوانان مسجدی اقدام به اجرای سرود و مولودی خوانی کنند.

 

امام جماعت مسجد ثامن الائمه(ع) شمیران نو همچنین به اطعام سه هزار افراد بی بضاعت در شب عید غدیرخم  از سوی مسجد خبر داد.

 

کد خبر 957898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha