خبرنگاران کردستانی خون اهدا کردند

خبرنگاران استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار و به منظور کمک به بیماران، خون اهدا کردند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان، با شیوع ویروس منحوس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران تعداد زیادی از هموطنانمان گرفتار این ویروس شدند و در اوایل شیوع بیماری به دلیل ترس از فراگیرتر شدن ویروس بسیاری از کسب و کارها و حتی نظام آموزش به تعطیلی کشیده شد.

 

بر همین اساس میزان اهدای خون در کشور کاهش یافت و سازمان انتقال خون در کشور و استان کردستان از مردم درخواست کرد تا برای کمک به بیماران به ویژه بیماران کرونایی خون اهدا کنند.

 

با فراخوان انتقال خون جمع کثیری از مردم در قشرهای مختلف از جمله روحانیون کردستانی با حضور در مراکز اهدای خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند و امروز اصحاب رسانه استان کردستان نیز در حرکتی نوع دوستانه و به مناسبت روز خبرنگار خون خود را اهدا کردند.

 

مدیر خانه مطبوعات استان کردستان با اشاره به اینکه کمک به بیماران دغدغه همه نوع دوستان است، اعلام کرد: خبرنگاران استان کردستان نیز امروز در دو مرکز اهدای خون شهرستان سنندج و شهرستان سقز خون خود را برای کمک به بیماران اهدا کردند.

 

سید محمد لطیف حسینی‌نسب اعلام کرد: اهدای خون خبرنگاران استان به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان و به مناسبت هفته انتقال خون و روز خبرنگار انجام گرفت.

 

وی در ادامه روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای استان تبریک گفت و اعلام کرد: خانه مطبوعات استان در راستای بسته‌های معیشتی برای خبرنگاران اقدام و این بسته‌ها را بین اصحاب رسانه توضیح کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 957905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha