تهدید فضای مجازی به فرصت تبدیل شود

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه قشر مذهبی میدان فضای مجازی را خالی کرده است، خواستار تبدیل تهدید فضای مجازی به فرصتی برای فرزندان جامعه و مراقبت فرزندان در برابر آفات فضای مجازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، حجت الاسلام «حسن اسکندری» در خطبه های این هفته شهرستان بوئین میاندشت با بیان اینکه انسان کامل، معصوم و ولایت، جان قرآن است، گفت: امام، قرآن ناطق و شب عید غدیر، شب قدر دیگری است و جامعه تشنه با جام ولایت امیرالمومنین و با پیام رسانی رسول اکرم (ص) در روز غدیر سیراب شدند.


امام جمعه بوئین میاندشت با یاد آوری اینکه تنها دوست داشتن امام علی (ع) کافی نیست، تبیین کرد: معاویه این امام همام را همراه با هوای نفس و قدرت دوست داشت از این رو محبت به ولایت باید خالص باشد و اگر طاغوت های درون فرد، جامعه و دنیا را کنار زده نشود، محبت واقعی ولایت کسب نمی شود.


وی با بیان چند آیه از قرآن کریم، ولایت الله را ولایت امام علی (ع) برشمرد و ادامه داد: خارج شدن از ظلمت و حرکت به سمت نور بنا بر آیه قرآن، به ولایت نیاز دارد و نجات جامعه به ولایت مداری اشخاص آن جامعه است و رهایی از فتنه و فساد با بودن در سفینه ولایت حاصل می شود.


حجت الاسلام اسکندری با تشریح حرکت های مومنانه شکل گرفته در شهرستان بوئین میاندشت تاکید کرد: ناحیه مقاومت بسیج و خیریه ها با شناسایی اشخاص و به صورت هماهنگ کمک های مومنانه را توزیع می کنند و تجربه خوبی در این راه کسب کردند، لذا در اهدای کمک های مومنانه جزیره ای عمل نشود و با هماهنگی این نهادها صورت گیرد.


امام جمعه بوئین میاندشت با یادآوری دستور های بهداشتی ستاد ملی کرونا، بیان کرد: هیات ها در فضای باز با رعایت همه پروتکل های بهداشتی به عزاداری بپردازند و جامعه را ملتهب نشود زیرا بازگشایی مدارس نزدیک است و مدرسه بهتر از شبکه شاد عمل می کنند و لذا همه مردم با مراقبت های بهداشتی مانع از حضور دانش آموزان در مدارس نشویم.


وی خانواده ها را به تربیت فرزندان توصیه کرد و افزود: عقب ماندن جامعه دانش آموزی از اخلاق همانند شیوع ویروس کرونا برای جامعه مهم و خطرناک است.


حجت الاسلام اسکندری به انفجار بزرگ لبنان اشاره کرد و ادامه داد: ملت و مسئولان ایرانی در کنار مردم لبنان قرار دارند، چون آنها همواره در کنار ایران و اهداف انقلاب اسلامی حضور داشتند و روحیه جبهه مقاومت شکسته نمی شود.


امام جمعه بوئین میاندشت با تاکید بر اینکه تهدید فضای مجازی به فرصت برای فرزندان جامعه تبدیل شود، گفت: دستگاه های دولتی و هر مجموعه ای، همان طور که به معیشت کارکنان خود رسیدگی می کنند برای حفظ و حراست فرزندان کارکنان خود از آفات فضای مجازی برنامه ریزی کنند


وی خواستار خبرنگاری همه مردم برای ترویج فرهنگ و معارف الهی و نعمت ولایت در جهان شد./
 

کد خبر 958048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha