خبرنگاران جهادگران عرصه تبلیغ هستند

امام جمعه خیرآباد به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران جهادگران عرصه تبلیغ هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­‌های تهران،حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان شهرستان های تهران، بمناسبت روز خبرنگارگفت: خبرنگاران جهادگران عرصه تبلیغ هستند که با فعالیت شبانه روزی خود سعی می‌کنند تا واقعیت های جامعه را بازگو کنند.

 

 امام جمعه خیرآباد ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: این روز را به خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و قلم تبریک عرض می کنم و آرزوی علو درجات برای شهید صارمی دارم.


وی عنوان کرد: بی شک اگر خبرنگاران نبودند بسیاری از فعالیت ها و تلاش ها مغفول می ماند و فضایی بوجود می آمد که دشمن از آن می‌توانست سوء استفاده کند.

طزری وظیفه خبرنگاران را در فضای کنونی جامعه سنگین دانست و تصریح کرد: امروز جامعه ما نیاز به امید و روحیه دارد و خبرنگاران می‌توانند این امر را با بازتاب کردن نقاط مثبت جامعه در مردم بوجود آوردند، مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن به دنبال آنست که با تحریف و تحریم ملت را به زانو در آورد و کار بزرگ بر عهده تحریف است تحریف یعنی وارونه جلوه دادن فضای جامعه، از کاه کوه ساختن و نقط مثبت را بی ارزش جلوه دادن است.


امام جمعه خیرآباد در پایان گفت: یکی از حرفه هایی که می‌تواند در مقابل تحریف ایستادگی کند حرفه خبرنگاری است که با تلاش خود نقاط مثبت را نمایان و نقاط منفی را با کمک دادن به مسوولان می‌تواند بر طرف کند، بنده به سهم خود این روز را خدمت همه خبرنگاران خصوصا خبرنگاران عزیز شهر ورامین تبریک عرض نموده و از خداوند برای آنان آرزوی موفقیت و مسئلت دارم.

کد خبر 958064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha