حضرت علی (ع) عنایت ویژه ای به فقرا داشتند

امام جمعه بخش جوادآباد ورامین به مناسبت عید غدیر گفت: حضرت علی (ع) عنایت ویژه‌ای به فقرا داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­‌های تهران، حسین رضاپور امام جمعه بخش جواد آباد ورامین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان شهرستان­های تهران بمناسبت عید سعید غدیر خم گفت:عید غدیر از بزرگترین و با اهمیت ترین اعیاد جهان اسلام است و حیف است که مسلمانان دیگر فکر کنند که این عید متعلق به شیعیان است درصورتی که این واقعه مهم در تکامل دین اسلام بوجود آمد.

وی گفت: در کنب معتبر اهل سنت داریم که پیامبر مکرم اسلام صلوات الله علیه فرمودند:«اگر تمام درختان عالم قلم، تمام دریاها جوهر، تمام زمین های عالم، صفحات کاغذ و جن و انس نویسنده شوند و بنویسند، فضایل علی بن ابیطالب علیه السلام تمام نمی شود»و در این رابطه یکی از علمای اهل سنت میگوید باید به علی ع مولا بگوییم نه خلیفه

امام جمعه جوادآباد ادامه داد:‌در کتابهای اهل سنت از فضایل حضرت علی ع زیاد ذکر گردیده است ولی متاسفانه نمی خواهند بعنوان علی(ع) را به عنوان امام قبول کنند با آنکه می دانند واقعه غدیر پیام آن چه بوده است.

رضاپور به فضایل بی شمار امیرالمونین(ع) اشاره کرد و بیان داشت: حضرت علی(ع) عنایت ویژه ای به فقرا داشتند و در جنگها هم غنایمی را که به دست می آوردند به فقرا اهدا می کردند.
وی تصریح کرد: عدالت امام علی علیه السلام  و نگاه ویژه به نیازمندان بیش از همه مشهور است و این وظیفه مسئولین کشور که به  امیر المومنین اقتدا کرده اند را سنگین تر می کند.

امام جمعه جوادآباد در پایان گفت:‌ امیدواریم با عنایت امیر المومنین به کشور ما  این ویروس منحوس کرونا از بین برود و خداروشکر در کشور ما و در این ایام شیعیان با اقتدا به مولا علی ع کمک های مومنانه را به افراد آسیب دیده از ویروس کرونا داشته اند و لازم است که مومنین در طول سال این کمک ها را به نیازمندان داشته باشند.

کد خبر 958069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha