شعرخوانی در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) به مناسبت عید غدیر

جعفری گفت: شاعران فارس با حضور در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) با رعایت نکات بهداشتی به مناسبت عید سعید غدیر به شعر خوانی در وصف حضرت علی (ع) پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امروز (شنبه 18 مرداد) از حضور شاعران فارس در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) خبر داد و به خبرنگاران گفت: این شاعران با رعایت نکات بهداشتی در این حرم مطهر به مناسبت عید سعید غدیر به شعر خوانی در وصف همای رحمت به شکل مجازی پرداختند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: شهرداری شیراز با استفاده از فضای مجازی در بحران کرونا به تداوم برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی و ... پرداخته است و شب شعر «همای رحمت» نیز در همین فضا به پیشگاه امام علی (ع) توسط شهروندان و شاعران متعهد شیرازی برگزار شد.

وی اضافه کرد: این مراسم با شعر خوانی پدر شعر آئینی فارس، «احد ده بزرگی» آغاز شد و شاعرانی همچون «هادی فردوسی»، شاعر جوان، «محمدحسین بهرامیان»، استاد دانشگاه و از شاعران بنام، «هاشم کرونی» از دیگر شاعران، «مجتبی صادقی»، حجت‌الاسلام «رضا طبیب‌زاده مسمطی» و ... به خواندن اشعار و غزل مثنوی و ... در وصف امیر مومنان علی علی (ع) پرداختند.

کد خبر 958207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha