از پخت بیش از ۲ هزار پرس غذا تا اهدای ۱۱ میلیون تومان کارت هدیه به ایتام

زارعی از پخت بیش از ۲ هزار پرس غذا تا اهدای ۱۱ میلیون تومان کارت هدیه به ایتام به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.

«عیسی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: طرح بزرگ‌ ضیافت غدیر به همت جمعی از فعالان فرهنگی و جمعیت امامرضایی‌های گیلان با هدف گرامیداشت عید سعید غدیر و احیای سنت حسنه اطعام مومنین اجرا شد.

 

مسئول جمعیت امام رضایی‌های گیلان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) که فرمودند: «هرکس مومنی را در روز عید غدیر اطعام کند، مثل این است که ۱۲۴ هزار پیغمبر را غذا داده است»، افزود: این اقدام خدا پسندانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه امروز(شنبه، 18مرداد) بیش از 2 هزار پرس غذا توسط جمعیت امام رضایی‌ها پخت و توزیع شد گفت: یک هزار و 110 پرس باقالی پلو با گوشت و یک هزار پرس باقالی پلو با مرغ با هزینه 30 میلیون تومان پخت و توزیع شد.

 

زارعی با بیان اینکه همچنین 11 میلیون کارت هدیه به 110 یتیم و بی‌سرپرست اهدا کردیم تصریح کرد: 110 بسته حمایتی هر بسته به ارزش 120 هزار تومان مجموع 13 میلیون و 200 هزار تومان هم بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول جمعیت امام رضایی‌های گیلان با اشاره به ترویج فرهنگ یاری رساندن به افراد مستحق و گرامیداشت عید غدیر خاطرنشان کرد: هزینه این کار خیر، از کمک‌های مردمی، خیرین و نذورات مردم تامین شده است که امسال هم این سنت ضیافت علوی مطابق هر سال اجرا شد.

 

کد خبر 958219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha