توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا میان نیازمندان حاشیه شیراز به همت موسسه خیریه «عرفانه»

نعمت اللهی گفت: به همت موسسه خیریه «عرفانه»، در روز عید غدیر برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی ۶ منطقه محروم حاشیه شهر شیراز غذا تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا نعمت اللهی»، امروز(شنبه 18 مرداد) از اطعام ساکنان مناطق حاشیه کلانشهر شیراز در روز عید سعید غدیر خبر داد و به خبرنگاران گفت: به همت موسسه خیریه «عرفانه»،  در روز عید غدیر برای بیش از 2 هزار و 500 نفر از اهالی 6 منطقه محروم حاشیه شهر شیراز غذا تهیه و توزیع شد.

بنیانگذار موسسه خیریه «عرفانه» افزود: به علاوه در روزهای گذشته، بسته های بهداشتی شامل ماسک نیز میان نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد و به مناسبت عید سعید غدیر غذا میان نیازمندان با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و در ظرفی که مراجعان به همراه داشتند، توزیع شد.

وی اضافه کرد: برپایی جشن، اجرای مسابقه و اهدای جوایز ویژه کودکان و نوجوانان بی سرپرست در شب عید غیر نیز از دیگر اقدامات این موسسه خیریه بود و صبح روز عید نیز پس از خواندن دعا و زیارت امیرالمومنین (ع)، بسته های شیرینی و شکلات توسط نوجوانان به منازل اهالی این مناطق محروم برده شد.

نعمت اللهی اعلام کرد: برپایی موکب، راه اندازی کاروان شادی و اجرای گروه سرود نوجوانان از دیگر برنامه های موسسه خیریه «عرفانه» به مناسبت جشن امامت و ولایت بود که در مناق محروم شهر شیراز شادی و نشاط ایجاد کرد.

وی با تاکید بر جایگاه عید سعید غدیر میان شیعیان گفت: اطعام و غذا دادن به مومنان به گفته امام صادق (ع) در این عید ثواب والایی دارد و مشابه غذا دادن به تمام پیامبران و صدیقان است.

نعمت اللهی ادامه داد: امسال به دلیل شیوع کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن وضعیت معیشتی مردم، موسسه خیریه «عرفانه» به پخت و توزیع غذا میان ساکنان مناطق محروم حاشیه شهر شیراز پرداخت تا در این ثواب بزرگ سهمی داشته باشد.

کد خبر 958245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha