اجرای طرح «عید همدلی؛ مواسات مومنانه» در کانون قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی از اجرای طرح «عید همدلی؛ مواسات مومنانه» همزمان با عید غدیر از سوی این کانون فرهنگی خبر داد.

«اسلام کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت عید غدیر گفت: همزمان با عید غدیر عیدالله الاکبر طرح «عید همدلی؛مواسات مومنانه» در روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی افزود: این طرح با شعار «فقط به عشق علی» از سوی این کانون و با همکاری  پایگاه های بسیح خواهران  ام کلثوم و بسيج غدیر با توجه به شرایط خاص کرونایی برگزار شد.

 

 

کریمیان در ادامه بیان داشت: در این طرح، ۳۵ بسته معیشتی شامل برنج، چای، قند، ماکارونی، سویا، نخود، رب گوجه فرهنگی، روغن، آبمیوه، کیک و مواد شوینده تهیه و در روز عید غدیر در بین خانواده های نیازمند منطقه توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا، این سومین مرحله تهیه بسته های مومنانه است که بین خانواده ها توزیع شده است، افزود: امسال نتوانستیم کمک  ها را در قالب پخت غذا و سفره اطعام انجام دهیم، لذا با این شرایط با نظر مسئولین و هیات امنا تصمیم گرفته شد با هماهنگی کانون  فرهنگی قمر بنی هاشم (ع) این طرح اجرا شود.

 

به گفته مدیر مسؤول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی ، اجرای طرح هر خانه یک پرچم، مسابقه غدیر، مسابقه دوجرخه سواری ویژه نوجوانان و برپایی ایستگاه نقاشی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی در روز عید غدیر بود.

 

کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی از توابع شهرستان آران و بیدگل  در سال  ۱۳۸۴ فعالیت خود را به همت جمعی از جوانان علاقه مند و فعال فرهنگی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ به ثبت رسید. این کانون بیش از ۴۰۰ عضو فعال از نیروهای جوان و نوجوان روستا دارد

 

روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در ۳۰ کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده است.

 

 

کد خبر 958248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha