توزیع ۲۵ سری جهیزیه و پنج هزار بسته معیشتی در شرق شیراز در مرحله دوم کمک مومنانه

خسروانی گفت: سپاه «احمد بن موسی(ع)» در مرحله دوم کمک مومنانه، پنج هزار بسته معیشتی و ۲۵ سری جهیزیه به ارزش پنج میلیارد ریال به مناسبت عید سعید غدیر در شرق شیراز توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، بعد از ظهر امروز (شنبه 18 مرداد) در رزمایش کمک مومنانه از توزیع بسته های معیشتی و جهیزیه به مناسبت عید عید غدیر در شیراز خبر داد و گفت: پنج هزار بسته معیشتی و 25 سری جهیزیه به ارزش پنج میلیارد ریال به مناسبت عید سعید غدیر در شرق شیراز توزیع شد.

فرمانده سپاه «احمد بن موسی (ع)» شیراز افزود: مرحله دوم کمک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری از عید غدیر تا پایان محرم اجرا خواهد شد و  ناحیه مقاومت سپاه «احمد بن موسی(ع)» در این رزمایش 25 سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند در شرق شیراز که توسط شبکه بسیج محلات شناسایی شده بودند،  توزیع کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این رزمایش 10 هزار پرس غذای گرم، بسته های لوازم التحریر و بسته های بهداشتی بین نیازمندان شرق شیراز نیز توزیع شد.

خسروانی اعلام کرد: در مرحله نخست کمک مومنانه، سپاه «احمد بن موسی(ع)» 42 هزار بسته بهداشتی و 24 هزار بسته کمک معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر فلسفه شکل گیری غدیر عنوان کرد: این واقعه، تداوم مدیریت معصومان بر جامعه دینی بود و به عنوان مهمترین سند ولایت امیرالمومنین علی (ع) نباید نادیده گرفته شود.

خسروانی ادامه داد: مدیریت ولایت، بهترین نوع مدیریت است و جهان از نبود مدیریت معصوم در رنج بی انتها قرار گرفته است و خوشبتانه کشور ما 40 سال است که از ولایت و نور اسلام برخوردار است.

کد خبر 958249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha