آغاز فعالیت اکیپ های تشدید نظارت بر بازار شیراز

حقیقی گفت: فعالیت اکیپ های تشدید نظارت بر بازار به مدت ۱۰ روز و از ۲۰ مرداد با حضور ۴۰ اکیپ بازرسی در شیراز آغاز خواهد شد و عملکرد فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ در شیراز مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول حقیقی»، امروز (شنبه 18 مرداد) در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز با اشاره به فعالیت گشت های تشدید نظارت بر بازار شیراز گفت: تشدید نظارت بر قیمت محصولات عرضه شده بازار شیراز با هدف جلوگیری از افزایش قیمت، گران فروشی و کم فروشی انجام خواهد شد.

معاون برنامه ‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شیراز افزود: در این نظارت از تمام ظرفیت‌های قانونی دستگاه‌های نظارتی و قاطعیت برای جلوگیری از نرخ گذاری کاذب و ایجاد جو روانی توسط سودجویان اعمال خواهد شد تا باری از دوش شهروندان برداشته شود.

وی اضافه کرد: اعضای کارگروه تشدید نظارت، شامل اتاق اصناف، سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، سازمان «صمت» و ... هستند که با فرمانداری شیراز در اجرای این طرح همکاری می کنند.

حقیقی تصریح کرد: رسالت بازارچه ها در شهر خدماتی است و باید علاوه بر نظارت بر کیفیت و سالم بودن کالاها در این بازارچه ها بر قیمت گذاری های اولیه نیز توجه شود.

وی ادامه داد: بر فعالیت رستوران ها، کافی شاپ ها و تالارهای پذیرایی نیز در مورد رعایت پروتكل های بهداشتی، نظارت بر مراکز شماره گذاری خودرو و ... نیز در شیراز انجام خواهد شد.

معاون برنامه ‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شیراز اضافه کرد: واحد بازرسی در شهر صدرا و روستاهای بخش مرکزی نیز راه اندازی شده و استقرار خواهد یافت.

حقیقی اعلام کرد: فعالیت اکیپ های تشدید نظارت بر بازار به مدت ۱۰ روز و از 20 مرداد با حضور ۴۰ اکیپ بازرسی در شیراز آغاز خواهد شد و عملکرد فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ در شیراز مورد  بازرسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 958252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha