تدارک بچه‌های مسجد احباب‌الحسین(ع) برای روز مباهله؛ از اطعام محرومان تا برگزاری جشن با رعایت پروتکل‌ها

گلکار تاکید کرد: توزیع ۱۰۰ بسته ارزاق و هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان و برپایی جشن همراه با سخنرانی مذهبی و مولودی‌خوانی از برنامه‌های کانون فرهنگی هنری بیت الفاطمه(س) در بزرگداشت روز مباهله در مسجد احباب‌الحسین(ع) است.

«فاطمه گلکار» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دهه ولایت و امامت موج جدیدی در رزمایش مواسات و همدلی در سراسر کشور ایجاد کرده است، اظهار کرد: کمک مومنانه اهالی مساجد توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری، پایگاه های بسیج و هیئت امنای مساجد در این دهه و با مدد گرفتن از حضرت امیرالمومنین (ع) به دست نیازمندان واقعی و آبرومند رسید‌.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الفاطمه(س) در ادامه به مشارکت اعضای این کانون در توزیع بیش از ۱۱۰۰ بسته ارزاق و صدها بسته لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده میان نیازمندان در دوره شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: این کانون با همکاری پایگاه بسیج قرارگاه فرهنگی احباب را نیز به منظور مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مدافعان سلامت و نیازمندان تاسیس کرد.

 

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری بیت الفاطمه(س) (واقع در تهران، خیابان شهید کیانی، مسجد احباب الحسین(ع)) همچنین در شام عید غدیر با همکاری سایر نهادهای این مسجد، ۱۱۱۰ پرس غذای گرم میان کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه توزیع کرد‌ که تعدادی از آن به دست افراد شناسایی شده توسط مهمان‌سرای «همای رحمت» رسید.

 

گلکار در ادامه با بیان اینکه واقعه مباهله، مناسبت اصلی و بزرگ در دهه آخر ماه ذی الحجه است که کمتر به آن توجه شده است اما مساجد می توانند موجب معرفی بیشتر این رویداد مهم به مردم شوند، تاکید کرد: کانون فرهنگی هنری بیت الفاطمه(س)، امسال نیز همچون سال گذشته، جشن بزرگی در گرامیداشت این مناسبت با حضور گروه های مختلف مردم برگزار می کند تا مردم بیش از گذشته با این افتخار شیعیان آشنا شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۱۰۰ بسته ارزاق و یک‌هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان و برگزاری جشن همراه با سخنرانی مذهبی و مولودی خوانی با رعایت پروتکل های بهداشتی از برنامه های کانون فرهنگی هنری بیت الفاطمه(س) در بزرگداشت روز مباهله در مسجد احباب الحسین (ع) است.

کد خبر 958304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha