برگزاری دوره «کیف مهارت» برای تقویت کادرآموزشی مدارس استعدادهای ناب

حجت‌الاسلام جزایری گفت: با توجه به تعطیلات تابستان و لزوم ارتقای سطح علمی-پژوهشی معلمان و کادر آموزشی، دوره «کیف مهارت» با موضوع آشنایی با نرم‌افزارهای رسانه‌ای برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام سید محمدطاهر جزایری» در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به تعطیلات تابستان و لزوم ارتقای سطح علمی-پژوهشی معلمان و کادر آموزشی دوره «کیف مهارت» با موضوع آشنایی با نرم‌افزارهای رسانه‌ای برگزار می‌شود.

 

مدیر مدارس استعدادهای ناب اهواز ادامه داد: در دوره «کیف مهارت» سعی شده جدیدترین روش‌های استفاده از نرم افزارهای رسانه‌ای از جمله ساخت فیلم کوتاه آموزش داده شود و در کنار این مهم جلساتی با موضوع سواد رسانه‌ای به منظور بالا بردن سطح بیش رسانه‌ای با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این دوره برای 60 نفر از کادر آموزشی مقطع ابتدایی مدارس استعدادهای ناب برگزار می‌شود اضافه کرد: مقطع ابتدایی از حساس‌ترین مراحل آموزش است بنابراین انتخاب معلم برای این مقطع با حساسیت بسیار بالایی انجام می‌پذیرد.

 

حجت‌الاسلام جزایری والدین را بازوان توانمند معلمان در امر آموزش عنوان کرد و اذعان داشت: در همین راستا به منظور ارتقای سطح علوم قرآنی و آموزشی والدین و معلمان دوره‌ای با هدف به‌روزرسانی روش‌های تبلیغی برگزار می‌شود که بخش قرآنی این دوره در حال برگزاری است.

 

وی از آغاز پروژه مهر در این مدارس خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با هدف آماده‌سازی مدارس از نظر محیطی و آموزشی برای آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود و یکی از اقدامات این طرح به‌روزرسانی سیستم‌های آموزشی مدارس خواهد بود.

 

مدیر مدارس استعدادهای ناب اهواز در خصوص نحوه آغاز سال تحصیلی در مدارس استعدادهای ناب عنوان کرد: در خصوص نحوه برگزاری سال تحصیلی جدید تابع دستورات وزارت آموزش و پرورش هستیم، اما با توجه به ارزیابی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تدابیری درباره برگزاری سال تحصیلی جدید به صورت حضوری و مجازی دیده شده است.

 

کد خبر 958311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha