ثبت نام بیش از ۲۶۷ هزار دانش آموز استان همدان در سامانه سناد

پورداود با بیان اینکه بیش از ۲۶۷ هزار دانش آموز همدان ی در سامانه سناد ثبت نام کرده اند، گفت: ثبت نام بیش از ۹۲ درصد دانش آموزان استان همدان در سامانه سناد قطعی شده است.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان که به اختصار سناد نامیده می شود ، در واقع یک بانک اطلاعاتی حاوی اطلاعات تمامی دانش آموزان کشور بوده که با جمع آوری اطلاعات به مدیران مدارس کمک شایانی در برنامه ریزی هدفمند نموده و هم چنین توان نهاد های نظارتی و ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش را افزایش می دهد .

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: یکی دیگر از فواید مهم سامانه سناد ، تغذیه اطلاعاتی دیگر سامانه های وزارت آموزش و پرورش می باشد . بدین معنا که سیستم های متعددی به عنوان زیر سیستم های سامانه سناد از جمله سامانه ثبت نام المپیادهای علمی کشور و جشنواره جوان خوارزمی تهیه و تولید شده است.

 

 وی ادامه داد: همچنین سیستم هایی مانند سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران  ، سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی ، پورتال همگام ، سیستم های دانش آموزی و سیستم های ساماندهی نیروی انسانی از سناد تغذیه اطلاعاتی می شوند .

 

پورداود بیان کرد: یکی از اصلی ترین امکانات سامانه سناد ثبت نام دانش آموزان در سناد و دانش آموزان جدیدالورود می باشد که با ورود به سامانه سناد و ثبت کد ملی دانش آموز ، می توان اطلاعات دانش آموز  و بعد از آن اطلاعات والدین دانش آموز اعم از کد ملی مادر و پدر را ثبت نمود .

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تاکنون حدود 267 هزار دانش آموز استان در دوره های مختلف تحصیلی  ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم موفق به ثبت نام در سامانه سناد شده اند.

 

 

 

کد خبر 958349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha