توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم به همت کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر

شهبازی گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم و در دهه ولایت و امامت، براساس برنامه ریزی انجام شده، ۲ هزار پرس غذای گرم به همت کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر در بین ینازمندان منطقه توزیع شد.

« علی شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: کانون مساجد در زنده نگه داشتن شعائر دینی و اسلامی، کمک به محرومان و توجه به نیازمندان و ایجاد روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه تلاش کرد و اکنون در دوران کرونا مهمترین نیاز کمک و اتحاد با هم است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: با توجه به اینکه اطعام دهی یکی از سنت های مهم عید غدیر است، جلسه هم اندیشی با حضور امام جمعه زاغمرز و اعضای کانون مسجد جامع زاغمرز و قرارگاه جهادی نهضت احسان و تعاون علوی نیکان زاغمرز برگزارو مقرر شد در دوران کرونا، توزیع اطعام درب منازل انجام شود.

 

وی افزود: پخت بیش از 2 هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم و توزیع درب منازل افراد از برنامه های مهم اطعام دهی در روز عید سعید غدیر بوده است که با قوت اجرایی شد.

 

شهبازی گفت: جمع آوری کمک های مردمی و تهیه بسته های معیشتی و سبد کالا در بین نیازمندان، قربانی سه رأس گاومیش، برپایی ایستگاه صلواتی و سفره سادات علوی در حسینیه ارشاد با رعایت پروتکل بهداشتی و اهدای جوائز به برگزیدگان مسابقات هفته حجاب و عفاف زاغمرز از برنامه های مهم دهه ولایت و امامت در کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر  بوده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: تلاش داریم تا کمک رسانی و اطعام دهی و توزیع بسته های معیشتی در راستای  عمل به فرامین رهبری تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه یابد.

کد خبر 958384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha