توزیع ۱۲۰۰ پرس غذا به همت کانون معرفت روستای کهنوش تویسرکان

اسد بیگی گفت: رزمایش احسان و همدلی به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری معرفت و خیران محل در روستای کهنوش تویسرکان با توزیع ۱۲۰۰ پرس غذا روز عید سعید غدیر خم در بین تمام مردم روستا انجام شد.

«خسرو اسد بیگی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: رزمایش احسان و همدلی به همت بچه های کانون فرهنگی و هنری معرفت ، خیران محل در روستای کهنوش تویسرکان با توزیع 1200   پرس غذا در روز عید سعید غدیر خم در بین تمام مردم روستا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری معرفت روستای کهنوش در شهرستان تویسرکان افزود: یکی از موارد مورد سفارش و تأکید اسلام، اطعام و پذیرایی کردن در روز عید غدیر است و مساجد و هیئت ها در ترویج فرهنگ اطعام به مناسبت عید غدیر تاثیر مهمی در جامعه در انتقال معارف دینی به نسل های جوان  دارند.

 

وی بیان کرد:  بسته های معیشتی به مدد خیران و اهالی نیکوکار  و همچنین پایگاه بسیج انصار روستای کهنوش در 3 مرحله به تعداد 94 بسته که هر بسته به ارزش 300 هزار تومان بود، توزیع شد.

 

اسد بیگی اظهار داشت: مرحله چهارم توزیع بسته های معیشتی با عنوان «رهروان غدیر» برای خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا با یاری خداوند و کمک خیران و نیکوکاران  و پایگاه بسیج انصار انجام شد .

 

وی ادامه داد: بچه مسجدی ها و هیئتی ها امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و امکان کمتر برگزاری جشن های دهه ولایت و امامت به ویژه عید غدیر به صورت حضوری، بخشی از هزینه های اطعام و احسان در این مناسبت را صرف تهیه سبدهای غذایی ویژه محرومان کردند که همین ابتکار نیز می تواند موجب ترویج بیشتر اطعام و خدمت به نیازمندان به مناسبت عید غدیر شود.

 

کد خبر 958394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha