معرفی خانواده سها به پزشکی قانونی/ هرگونه اظهارنظر پس از بررسی های فنی امکان پذیر است

عزیززاده گفت: دستورات لازم برای حضور خانواده سها رضانژاد به پزشکی قانونی صادر شد و این خانواده امروز برای شناسایی و انجام آزمایش DNA به پزشکی قانونی رفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «هادی عزیززاده» با اشاره به زمان بر بودن آزمایش DNA گفت: در نامه ای از پزشکی قانونی درخواست کرده ایم، در کوتاه ترین زمان جواب آزمایش DNA را برای رسیدگی سریع تر پرونده به دادستانی این شهرستان ارائه کند.

 

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی افزود: لباس های تن جسد، با نشانی های خانواده و دوستان او وهمچنین با لباس هایی که سها رضانژاد در آخرین فیلم گوشی اش به تن دارد مطابقت دارد و این گمان که این جسد متعلق به این بانوست تقویت می کند اما اظهار نظر قطعی درباره هویت جسد با آزمایش DNA امکان پذیر است.

 

عزیززاده با بیان اینکه فعلا هیچ نظری درباره علت و نحوه مرگ جسد منتسب به سها رضانژاد نمی توان اعلام کرد، اظهارداشت: هرگونه اظهار نظر درباره علت و زمان مرگ این جسد پس از بررسی های بازپرس پرونده و نظریه پزشکی قانونی امکان پذیر است و هیچ گمانه زنی پیش از نظریه پزشکی قانونی، درست نیست.

 

جسد منتسب به سها رضانژاد صبح جمعه 17 مرداد در منطقه چکل سر جنگل شموشک پیدا شد. سهارضانژاد، دختر ٢٧ ساله طبيعت گردى است كه مدتى پيش در ارتفاعات جهان نماى شهرستان كردكوى مفقود شده بود.

 

 

کد خبر 958437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha