اجرای ۷۰ درصد از فعالیت های کانون های مساجد در فضای مجازی

بیکی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ۷۰ درصد از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بستر فضای مجازی پیگیری می شود.

«مهدی بیکی»، امروز(یکشنبه 19 مرداد) در بازدید از دفتر خبرگزاری شبستان گلستان در گفتگو با خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: رسالت خطیری بر عهده رسانه ها نهاده شده است، از طرفی خبرنگاری، حرفه ای سخت است که باید فعالان رسانه ای مشرف بر اطلاعات باشند و بتوانند اطلاعات درستی تنظیم و منعکس کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: خبرگزاری شبستان متناسب با رسالتی که دارد به ویژه در استان گلستان به خوبی عمل کرده است و مجموعه این خبرگزاری اقدامی خوبی داشتند.

 

وی متذکر شد: محتوای خوبی از سوی خبرگزاری شبستان استان گلستان ارائه می شود و این نشان می دهد خبرنگاران در ریل گذاری که خبرگزاری شبستان انجام داده سیاست ها را به خوبی پیگیری می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به برنامه های فرهنگی کانون های مساجد در استان اشاره کرد و افزود: 70 درصد از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بستر فضای مجازی پیگیری می شود.

 

بیکی با بیان اینکه بخشی از برنامه های کانون های مساجد به کرونا و کمک های مؤمنانه اختصاص یافته است، ابراز داشت: کانون های مساجد در این حوزه به صورت مستقل و یا با همکاری بسیج برنامه هایی را پیگیری می کنند.

 

وی یادآور شد: کانون های مساجد گلستان در این ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به خدمات رسانی اقدام کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: با توجه به شیوع کرونا، برنامه های فرهنگی کانون مساجد در بستر فضای مجازی پیگیری می شود.

 

بیکی به برنامه های ماه محرم اشاره کرد و افزود: کانون های مساجد در اجرای برنامه های محرم تابع سیاست های ستاد ملی کرونا و فرامین مقام معظم رهبری است.

 

کد خبر 958453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha