آیین جشن عید غدیر توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهدا برگزار شد

بابایی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای فارسان به مناسبت عید غدیر خم کاروان‌های شادی و مراسم های جشن و شادی را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کردند.

«ياسر بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای فارسان به مناسبت عید غدیر خم کاروان‌های شادی و مراسم های جشن و شادی را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام حسین (ع) فارسان ادامه داد: در این مراسم مولودی خوانی، سخنرانی، شادی و نشاط برای مردم شهر فارسان برگزار شد.

 

بابایی ابراز کرد: مراسم جشن عید غدیر خم در محل مسجد امام حسین (ع) و به همت کانون فرهنگی هنری شهدا برگزار شد که در پایان این مراسم از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام حسین (ع) فارسان به راه اندازی کاروان شادی اشاره کرد و اظهار داشت: این کاروان شادی با هدف ایجاد فضای جشن و سرور راه اندازی شد تا بتواند حال و هوای مردم را در این روزهای خانه‌ نشینی کرونایی بهتر کند.

 

وی ابراز کرد: در این روز بسته های معیشتی نیز به خانواده هایی که از قبل توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهدا شناسایی شده بودند توزیع شد.

 

کد خبر 958455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha