تدام طرح مواسات و همدلی و جمع آوری کمک های مومنانه تا ریشه کنی کرونا

شعبانی از تدام طرح مواسات و همدلی و جمع آوری کمک های مومنانه تا ریشه کنی کرونا خبر داد و گفت: تا از بین بردن کرونا همه بسیجیان همگام با مردم و خیران در میدان مبارزه حاضرند.

« مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: تدام طرح مواسات و همدلی و جمع آوری کمک های مومنانه، برپایی کاروان جشن غدیر به همراه اجرای برنامه های فرهنگی هنری از جمله برنامه های مهم ما در دهه ولایت و امامت نکا بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا  با تبریک دهه ولایت و امامت افزود: غدیر نقطه تلاقى کاروان رسالت با طلایه داران امامت، غدیر دریایى از معارف ،فقه، فرهنگ، کلام، اخلاق و تفسیر، را در بر دارد.

وی اظهار کرد: غدیر چشمه اى که تا پایان هستى مى جوشد، کوثرى که فنا بر نمى دارد، افقى بى کرانه و خورشیدى عالم تاب است و باید تلاش شود تا زوایای مختلف غدیر به جامعه و جوانان شناسانده و برای آنان تبیین شود.

شعبانی گفت: غدیر تنها نام یک سرزمین نیست؛ بلکه یک تفکر  و نشانه و رمزى است که از تداوم خط نبوّت حکایت مى کند و باید این مهم به عنوان اصل مهم ولایت مداری و ولایت پذیری در جامعه نهادینه شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و تاکید بر عدم برگزاری اجتماعات، تلاش شد تا در این دوره و در دهه ولایت و امامت، خودروهای شادی در سطح شهر تردد کرده و با مولودی خوانی، فضای شهر را عید ولایی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: توزیع غذای گرم  و برپایی ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل بهداشتی در سطح برخی از پایگاه های بسیج شهرستان نکا از جمله برنامه های اجرا شده در کنار ده ها برنامه فرهنگی و اجتماعی دیگر بود.

کد خبر 958457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha