ناظران مجلس در شورای عالی ترویج وتوسعه فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب شدند

نمایندگان مجلس ناظران خود در شورای ترویج و توسعه فرهنگ و ایثار و شهادت را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان محلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه (19مرداد)مجلس شورای اسلامی ، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار و حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر را به عنوان ناظران مجلس در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خرد و خانگی انتخاب کردند.

همچنین در ادامه نمایندگان ،شهباز حسن پور نماینده سیرجان، محمد علیپور نماینده ماکو و مجتبی توانگر نماینده تهران را به عنوان ناظران مجلس در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی انتخاب کردند.

 سید حمزه امینی با ۱۳۶ رأی و محمدمهدی فروردین با ۱۲۱ رأی به عنوان دو عضو ناظر در شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی انتخاب  شدند.

طبق رای نمایندگان ولی‌الله فرزانه نماینده نور و محمودآباد را با ۱۲۴ رای و یحیی ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان را با ۱۰۸ رای از مجموع ۱۴۶ رای ماخوذه به عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی بیمه سلامت انتخاب شدند.

 همچنین شهباز حسن پور نماینده سیرجان، محمد علیپور نماینده ماکو و مجتبی توانگر نماینده تهران به عنوان ناظران مجلس در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی انتخاب شدند.

طبق رای نمایندگان علی اکبر بسطامی با ۱۴۶ رأی و اردشیر مطهری با ۱۳۷ رأی به عنوان عضو ناظر در  شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب شدند.

ادامه دارد...

کد خبر 958479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha