اثرگذاری رسانه به گونه ایست که صاحبان قدرت همواره از رسانه حساب می برند

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه نقش خبرنگاری و گزارش موضوعات اجتماعی، نقشی مهم در پیشگیری از فساد و خلاف است، گفت: اثرگذاری رسانه به گونه ای هست که همیشه صاحبان قدرت از این گروه حساب می بردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 19 مرداد) در جلسه هم اندیشی و صمیمانه با اصحاب رسانه که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: امیدوارم در این آزمایش های الهی، سربلند باشیم و کلید گشایش که صبر است، هیچ گاه از دست ما خارج نشود.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه نقش خبرنگاری و گزارش موضوعات اجتماعی، نقشی مهم در پیشگیری از فساد و خلاف است، افزود: اثرگذاری رسانه به گونه ای هست که همیشه صاحبان قدرت از این گروه حساب می بردند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با تاکید بر اینکه در زمینه مشکلات اصحاب رسانه ها باید گفت که تشکل های صنفی مجموعه را باید تقویت کنیم، افزود: آنانی که مدیریت راهبردی دارند، باید با رسانه ها ارتباط قوی تری داشته باشند.

امام جمعه شیراز با یادآوری این مطلب که ما باید بتوانیم از رسانه ها در رابطه با خدمتی که انجام می دهند، تشکر کنیم، یادآور شد: با این همه مشکل اصحاب رسانه دارند اما به مشکلات دیگران می پردازند و دغدغه مردم را دارد، مایه افتخار و مباهات است.

وی اظهار کرد: اگر مدیران خوب کار نکرده اند، اما مردم دلشان برای هم نوع خودشان بسوزد، دیگران سعی کنند کمتر آب مصرف کنند تا به دیگران هم برسد و از مسئولین هم درخواست جدی شده تا موضوع آب را رفع کنند.

آیت الله دژکام پیرامون مسئله حرم مطهر هم گفت: رویکرد وزارت راه و شهرسازی در این خصوص مشخص شده است که جای تشکر دارد و شهرداری منطقه تاریخی و فرهنگی در تلاش است که این مسئله را حل کند و باید با برنامه ریزی های مختلف کوتاه مدت و بلند مدت مشکل دسترسی به حرم حل و مشکل بافت تاریخی شهر هم باید رفع شود و باید مترو جهت گیری را برای دسترسی مردم به حرم مطهر را مطرح کند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه از اولین اولویت مترو شهری دسترسی به حرم مطهر باشد، تاکید کرد: باید این موضوع توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز و همچنین وزارت میراث فرهنگی پیگیری شود.

کد خبر 958507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha