برای توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است

آسوده گفت: برای توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار، برای هر سری جهیزیه که دارای ۹ قلم اساسی زندگی است ۸ میلیون تومان و برای هر طرح اشتغال ۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب الله آسوده» امروز(۱۹ مرداد) در مراسم اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا توسط این نهاد و مراکز نیکوکاری ۳۷۵ هزار بسته معیشتی تهیه و تا پایان شهریورماه امسال توزیع می شود، گفت: در مرحله اول رزمایش ۱۷۵ هزار بسته توزیع شد که از امروز در سطح استان شاهد اجرای مرحله دوم رزمایش با توزیع ۲۰۰ هزار بسته مواد غذایی خواهیم بود.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد از امروز شروع شد که ۱۷۰ هزار بسته بین مددجویان مستمری بگیر و ۳۰ هزار بسته بین نیازمندان غیر مددجو با مشارکت مراکز نیکوکاری صورت می گیرد.

 

آسوده اظهار کرد: مددجویان نقاط شهری با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد سبدکالای خود را دریافت می کنند و به مددجویان روستایی بسته های معیشتی با مراجعه به محل زندگی شان به آنها تحویل می شود.

 

وی با اعلام اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا پایان دهه ولایت بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار اطعام صورت گرفته است، ادامه داد: در مرحله اول اجرای رزمایش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و در مرحله دوم یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: همچنین در این مراسم واگذاری۱۱۰ واحد مسکونی با تمرکز خانواده های دارای فرزند یتیم، اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، افتتاح ۱۱۰ طرح اشتغال با ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی و کلنگ زنی ۲۴ واحد مسکونی در شهر مرزی صالح آباد انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه قطعا تا پایان کرونا خیران و تمام دستگاه ها در کنار مردم هستند، ادامه داد: از مردم و خیران دعوت می کنم تا با مشارکت همگانی در جهت فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه کسی از قلم نیفتد، اقدام شود.

 

آسوده به اجرای طرح نذر قربانی توسط این نهاد در سطح استان به نیت سلامتی مدافعان سلامت و مردم اشاره کرد و ادامه داد: با مشارکت نیکوکاران ۲ هزار قربانی با رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام و گوشت آن بین مددجویان و اقشار نیازمند توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد: برای توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار، برای هر سری جهیزیه که دارای ۹ قلم اساسی زندگی است ۸ میلیون تومان و برای هر طرح اشتغال ۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 958582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha