عملکرد موفق خبرگزاری شبستان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

ناوکی به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: خبرگزاری شبستان کارنامه موفقی در زمینه نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « عطا ناوکی » با حضور در دفتر تحریریه شبستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، هفته خبرنگار را تبریک گفت و اظهار کرد: اصحاب رسانه همان گونه که در دفاع مقدس خوش درخشیدند، بی شک نقش قابل توجهی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

 

وی، صداقت، شفافیت و متفاوت بودن را از ویژگی های خبرگزاری ها برشمرد و افزود: رسانه باید در زمینه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه مردم با قلم و نگاه هنرمندانه خود گام های مثبتی بردارد.
 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه، تاکید کرد: رسانه ها در شرایط جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است می توانند با در زمینه ایجاد روحیه امیدواری در بین آحاد مردم نقس بسزایی داشته باشند.

 

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از رسالت های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: رسانه ها با انتشار زندگینامه و وصایای شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جدید ترویج دهند.

 

ناوکی در ادامه به دغدغه های خانواده های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و افزود: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه هاست و دستگاه های دولتی باید براساس قانون ۲۵ درصد از استخدام ها را در اختیار فرزندان ایثارگران قرار دهد.

 

وی، از پرداخت مطالبات ایثارگران از سوی دستگاه های اجرایی و توجه جدی به جامعه ایثارگری شاغل در ادارات و نهادها را از دیگر مطالبات ذکر کرد و گفت: پتانسیل و استعدادهای بسیار خوبی در بین جامعه ایثارگری هرمزگان وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها در حوزه مدیریتی استفاده کرد.

 

این مقام مسئول از همکاری هرچه بهتر دستگاه های مرتبط در حوزه درمان ایثارگران به عنوان بخش دیگری از مطالبات جامعه ایثارگری نام برد و عنوان کرد: واگذاری زمین برای احداث مسکن ایثارگران از دیگر مطالبت است.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب خبرگزاری شبستان با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، عنوان کرد: خبرگزاری شبستان کارنامه موفقی در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

 

 

 

 

کد خبر 958736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha