جانمایی ۵ هزار زمین برای ساخت مسکن مهر ایثارگران در استان کرمانشاه

حجت الاسلام عسگری از جانمایی ۵ هزار زمین برای ساخت مسکن مهر ایثارگران در استان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام هادی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه درباره پروژه مسکن ایثارگران اظهار داشت: در شهرستان‌های سنقر، قصرشیرین، کنگاور و کرمانشاه زمین های مربوط به این پروژه مشخص شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از جانمایی ۵ هزار زمین در شهرستان های مذکور خبر داد و افزود: در حال حاضر مقدمات کار انجام شده در پس از انجام کارهای نقشه برداری و مهندسی سایر مراحل برای تکمیل و واگذاری به ایثارگران انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: ایثار گران بالای ۲۵ درصد جانبازی، همسر و فرزندان شهدای واجد شرایط از قبل شناسایی شده‌اند.

حجت الاسلام عسگری گفت: درحال حاضر اداره راه و شهرسازی مشغول فعالیت است و ما منتظر هستیم تا اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.

وی افزود: ایثارگران و خانواده شهدا که مستأجر هستند و تاکنون زمین و وام دولت دریافت نکرده اند در اولویت واگذاری قرار گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه بیان داشت: با توجه به اینکه ساخت پنج هزار واحد مسکن پروژه ای بزرگ است بخشی از این پروژه طی امسال و بخشی دیگر در سال آینده اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، تفاهم نامه تأمین زمین و ساخت ۵ هزار واحد مسکن ایثارگران در استان کرمانشاه با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تیر ماه سال جاری در کرمانشاه به امضا رسید.

کد خبر 958740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha