دشمن به دنبال بهانه برای تخریب اعتقادات و باورهای مردم است

سرداری به حضور حماسی مردم در دستگیری از نیازمندان در روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می کند با بهانه های واهی اعتقادات مردم را تخریب کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول روابط عمومی سپاه استان زنجان امروز در جریان بازدید از خبرگزاری شبستان به سوء استفاده برخی افراد از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محرم اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی نشات گرفته از نهضت عاشورا است و به فرموده امام راحل این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

 

محمد سرداری با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: شهدا با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به پیکار با دشمن رفتند؛ شهدا با توکل به آن حضرت و با روحیه شهادت طلبی به جنگ جبهه کفر رفتند.

 

این مقام مسئول به موضوع تعطیلی یوم العباس و سوء استفاده برخی مبنی بر پررنگ کردن این خبر اشاره کرد و گفت: بهتر بود مسئولان استان به جای تعطیلی این مراسم عظیم که نمادی از شور و شعور حسینی در زنجان بود تدابیری می اندیشیدند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی این روز برگزار می شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال بهانه برای تخریب باورها و اعتقادات مردم است، گفت: در هیچ کشوری شاهد حضور حماسی مردم در دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا نبودیم.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج نیروهای مردمی و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک مومنانه نمونه بارزی از همدلی مردم بود، گفت: به همین منظور رزمایش مومنانه توسط سپاه در سراسر کشور اجرا شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه مرحله اول این رزمایش به پایان رسید و اکنون مرحله دوم این رزمایش در حال اجراست، گفت: مرحله دوم این رزمایش در سه فاز انجام می شود که فاز نخست آن از عید قربان تا عید غدیر بود و فاز دوم هم از دهه اول محرم و فاز سوم هم از آخر ماه صفر تا اربعین آغاز می شود.

 

سرداری خاطرنشان کرد: در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه که در آغاز ماه مبارک رمضان و همچنین روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد در مجموع ۶۵ هزار و ۹۵۴ بسته معیشتی به ارزش هر بسته بین سه تا چهار میلیون ریال، تهیه و در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

 

به گفته مسئول روابط عمومی سپاه استان زنجان، ما در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، دشمن تلاش می کند تا با فشار بر معیشت مردم آنان را به زانو درآورد ولی مردم ایران هم به عشق رهبر انقلاب همچنان استوار و محکم ایستاده اند.

 

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ صرفه جویی در خانواده ها تاکید کرد و گفت: بسیج در کنار مردم در روزهایی کرونایی با توزیع اقلام غذایی و بهداشتی به کمک مردم شتافت.

کد خبر 958959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha