رسالت خبرنگاران کمتر از جهاد نیست

خوش کنار، به نقش رسانه و خبرنگاران در عرصه های مختلف، گفت: رسالت خبرنگاران کمتر از جهاد نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار«مراد خوش کنار»، امروز(20مرداد) در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با بیان اینکه کار خبر و رسانه از کارهای ارزشمند است، افزود: تلاش خبرنگار تنویر افکار عمومی است.

 

وی ادامه داد: خبرنگاران در زمینه اطلاع رسانی و ارتقا آگاهی مردم نقش بسزایی دارند و امروز که عصر ارتباطات و اطلاعات است نقش رسانه در این عرصه بی بدیل است.

 

خوش کنار از خبرنگاران به عنوان روایتگران وقایع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یاد کرد و گفت: نقشی که خبرنگاران در این زمینه ایفا می کنند اثرات مثبت آن تا مدت ها در جامعه ساری و جاری است.

 

وی با بیان اینکه هدف رسانه نیل به واقعیت ها است و خبرنگار نیروی مؤثر در جامعه است، اظهار داشت: هر اتفاقی در جامعه نیازمند این است که خبرنگاران نقش خود را ایفا کنند.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان بیان کرد: نقش خبرنگاران سبب شد تا مردم پس از بحران سیل و زلزله به آرامش برسند.

 

خوش کنار افزود: امروز نیز در بحث کرونا خبرنگاران نقش خود را به خوبی ایفا کردند و انجام رسالت خبرنگاران کم تر از جهاد نیست.

 

کد خبر 958993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha