رسانه در توسعه جامعه نقش بسزایی دارند

ثمینی، به نقش رسانه در رشد و توسعه جامعه اشاره کرد و گفت: در این زمینه باید به رسالت خود به خوبی عمل نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(20 مرداد) در مراسم رونمایی از سردیس شهید محمود صارمی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: شهادت و جانبازی خبرنگاران در جبهه ق علیه باطل، بیانگر ریسک پذیری، علاقه مندی و تعهد خبرنگاران متعهد و کاردان است.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری لرستان افزود: خبرنگاران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان خط مقدم را در راستای ثبت جانفشانی ها همراهی می کردند و بسیاری از این افراد شهید یا جانباز شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: خبرنگارانی داریم که در خارج یا داخل کشور در شرایط سخت همچون تحولات و جنگ های داخلی لبنان، سوریه، اخبار هجوم متجاوزان و مقاومت آزادگان را منعکس  و نقش مؤثری ایفا کرده اند.

 

ثمینی از رسانه به عنوان یک عنصر مؤثر در توسعه، پیشرفت و آبادانی یاد کرد و گفت: انتظار می رود رسانه ها در راستای توسعه استان قلم بزنند.

 

وی تأکید کرد: رسانه ها باید مطالبه گر حق مردم باشند و در زمینه نقد مسؤولان منصفانه عمل کنند و نقش خود را توسعه استان به خوبی ایفا نمایند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: امروز نیز در زمینه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار بیماری کرونا شاهد جانفشانی و نقش آفرینی رسانه ها در اطلاع رسانی به جامعه هستیم.  

کد خبر 959021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha