برگزاری برنامه ‌های هفته دفاع مقدس باید با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد

آیت‌الله علم‌ الهدی با بیان اینکه عملکرد بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به گونه‌ای بوده که موضوع شهید و شهادت در مسائل اجرایی و عملیاتی کشور جاری و ساری شده، گفت:برگزاری برنامه ‌های هفته دفاع مقدس باید منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» امروز( ۲۰ مرداد) در دیدار با مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: مأموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس در راستای حفظ دستاوردهای حماسه‌ای است که در گذشته خلق شده و اثربخشی آن برای امروز فوق‌العاده مفید است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تأسیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سوی رهبر معظم انقلاب به این دلیل بود که زنده بودن شهدا در جامعه حفظ شود، افزود: رسالت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این است که شهید را به عنوان یک عنصر زنده مدافع دین در جامعه جایگزین کند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: عملکرد بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به گونه‌ای بوده که موضوع شهید و شهادت در مسائل اجرایی و عملیاتی کشور جاری و ساری شده که این کار ارزشمندی است.

 

وی ادامه داد: با اقداماتی که در دوران مدیریت جدید اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفته، شاهد پویایی و بالندگی فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه دفاع مقدس را منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا دانست.

کد خبر 959051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha