توزیع نمک متبرک امام رضا(ع) در بین نانوایی های ملایر

حیدری ثابت گفت: با هماهنگی و همکاری اداره صمت و شبکه جوانان رضوی، در روز عید غدیر نان برخی نانوایی های ملایر به نمک حرم مطهر رضوی متبرک شد.

«حسام الدین حیدری ثابت» در گفت‌وگو وبا خبرنگار شبستان در ملایر گفت: با هماهنگی و همکاری اداره صمت و شبکه جوانان رضوی، در روز عید غدیر نان برخی نانوایی های ملایر به نمک حرم مطهر رضوی متبرک  شد.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر افزود: این نمک ها در چهار نانوایی سطح شهر ملایر توزیع و بنر " نان های امروز این نانوایی به نمک حرم مطهر رضوی متبرک است" بر سردر آنها نصب شد.

 

 مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر گفت: نمک های متبرک حریم رضوی در یک سنگکی در خیابان دکتر بابک، یک سنگکی  و یکی بربری در خیابان شهید مصطفی خمینی و یک بربری در خیابان 32 متری شهید مطهری توزیع شد و به هر نانوایی 8 بسته نمک آستان قدس رضوی توزیع شد.
 

وی همچنین به راه اندازی پویش و هشتگ دشمنت شرمنده آقا در ملایر اشاره کرد و گفت: :با توجه به شیووع کرونا و زحمات کادر درمانتی کشور بسیج جامعه پزشکی ملایر اقدام به راه اندازی پویش و هشتگ دشممنت شرمنده آقا کرده است.

وی افزود: این اقدام توسط کادر درمانی و پرستاران بیمارستانهای درگیر کرونا در ملایر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: « بعضی افراد حتی کار ساده‌ای مثل ماسک زدن را انجام نمی‌دهند که من واقعاً از آن پرستاری که فداکارانه در حال ارائه خدمت است خجالت می‌کشم» انجام شده است.


وی گفت: در این اقدام کادر درمان و پرستاران مردم را به زدن ماسک دعوت کرده تا هر چه سریعتر شاهد ریشه کنی ویروس منححوس کرونا از سراسر دنیا و کشوورمان باشیم

کد خبر 959148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha