​افزایش درآمد صیادی در گلستان با حمایت سازمان برنامه و بودجه

​عابدی گفت: با حمایت سازمان برنامه و بودجه و تخصیص ۲۴ میلیارد تومان اعتبار درآمد صیادان گلستانی افزایش یافت.

«قدرت الله عابدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان گلستان در بهمن سال 98 مردم شهرستان گمیشان درخواست کردند که با توجه به کاهش میزان صید و صیادی  کارت صیادی آنها ابطال و دولت حق و حقوق آنها را بپردازد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: رئیس سازمان برنامه و بودجه به صیادان گلستانی این وعده را داد که در این خصوص تامین اعتبار کنند و تامین اعتبار این موضوع در سال 98 اتفاق افتاد و اعتبارات لازم به استان ابلاغ شد.

 

عابدی بیان کرد: 24 میلیارد تومان برای این مهم به استان ابلاغ شده است و 857 نفر مشمول اجرای ابطال کارت صیادی شدند که هر نفر مبلغ 28 میلیون تومان دریافت کردند.

 

وی افزود: با این کار چون تعداد صیادان کاهش یافته است برای افرادی که کارت صیادی دارند حوزه صید و صیادی مقرون به صرفه شده است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان متذکر شد: در گذشته به دلیل وجود تعداد زیاد صیادان حوزه صید پایین ترین درآمد را داشت اما با این اقدام کار بزرگی اتفاق افتاده است  و میزان صید صیادانی که کارت صیادی دارند به بیش از دو برابر سال های گذشته افزایش پیدا کرده است.

 

کد خبر 959256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha